“Потому Что Я – Не Патриот. Не Собираюсь Говорить На Неудобном Мне Языке”, – Київський Бариста Шокував Іноземців, Які Звернулись До Нього Українською

Україна
 
Кияни колись провчили одну відому мережу кав’ярень… Час нагадати і AROMA KAVA, в якій державі вони працюють.

“04.07.17 о 14:45 у київській кав’ярні по вул.Лисенка,1 я став свідком, як цей бариста (Сам_лик Євгеній Володимирович, бейдж “Юджин”) брутально відмовив групі іноземних клієнтів в обслуговуванні мовою держави Україна”, – написав користувач соцмережі “Фейсбук” Євген Висоцький.

“Клієнти робили замовлення саме українською, робили це напрочуд старанно. Але почувши відповідь російською, зніяковіли… Їм на допомогу прийшла їх перекладачка, вона обурено запитала в бариста, мовляв, невже має перекладати своїм підопічним з російської на українську…?
На пряме питання одного з клієнтів (вже англійською!): “Why you do not want to speak Ukrainian to me?” – “Юджин” відповів (мовою оригіналу): “Потому что я – не патриот. Не собираюсь говорить на неудобном мне языке.”

Це був мій другий візит у цей заклад (як і в мережу загалом), і від тепер він вже останній. Ще під час першого візиту я відчув на собі демонстративне ігнорування персоналом української мови в обслуговуванні клієнтів. Про замовчуване “Добрий день” я вже і не говорю… Але ганебність випадку, про який йдеться в моєму пості, перевершила усі межі…

Зробимо цю людину відомою, тим більше він цього бажав: на моє обурення зухвало запропонував писати скаргу. Скаргу я написав. Телефоном клієнтської підтримки скористувався. На тому кінці дроту мені повідомили, що це вже не перший випадок, запевнили, що за хамство дана особа буде покарана: “мы не можем его заставить быть патриотом и говорить по-укрАински”, “мы не можем его научить укрАинскому”… На моє “не треба його примушувати або вчити, він просто не повинен працювати у сфері обслуговування і все!” почув у відповідь: “украиноязычный персонал в Киеве набрать очень трудно”…

Львівські Пляцки та Копальня Кави у Києві, Львівська Майстерня Шоколаду, навчіть колег формувати україномовний персонал. Кияни колись провчили одну відому мережу кав’ярень… Час нагадати і AROMA KAVA, в якій державі вони працюють”.

 

Джерело