Просмотры 882018-06-30 08:13:05

Останнім часом при покупці путівок українці все частіше стикаються з тим, що сервіс не відповідає очікуванням, а туроператори всіляко намагаютьсяуникнути відповідальності.

Про це в ефірі obozrevatelObozTV розповів виконавчий директор Союзу споживачів України Максим Несміянов.

За словами Несміянова, якщо клієнт, прибуває закордон і з незалежних від нього причин (втрата багажу в аеропорту) намагається поселитися в готель пізніше обумовленого терміну, він може зіткнутися з тим, що бронь вже знята, а гроші ніхто повертати не збирається.

"До нас звернулася жінка, яка купила тур до Парижу. Вона мала провести там 4 ночі. Клієнтка прилетіла в Париж близько 12 години ночі. В аеропорту з'ясувалося, що її багаж відправили іншим рейсом, поки вона шукала багаж, поки розбиралася з документами, наступила глибока ніч. Вона переночувала десь недалеко від аеропорту у своїх знайомих. Наступного дня поїхала в готель поселятися, а їй сказали, що броні немає,бо вона не заселилася вчасно. Той факт, що вона заплатила за бронь 12 тисяч гривень мало кого хвилював", - сказав Несміянов.

"Ми спочатку спілкувалися з турагентом, потім з туроператором, в результаті справа дійшла до суду і тільки через суд, клієнтка змогла повернути свої гроші. Але найцікавіше, що компанія, яка продала тур, до останнього стверджувала, що в ситуації, що склалася винна клієнтка", - поділився експерт.


Вам также может понравиться